نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

7 مشکل BlackBerry Priv و نحوه رفع آنها

BlackBerry Priv مشخصاتی را ارائه می‌دهد که همتراز با رقبای رده بالا هستند و تعداد زیادی از ویژگی‌های BlackBerry که در تجربه نرم افزاری گنجانده شده‌اند، نه تنها حس نوستالژی را برمی‌انگیزند، بلکه در واقع بار دیگر بسیار مفید هستند. Priv ممکن است کامل نباشد، اما اولین تلاش فوق‌العاده است. همانطور که در مورد اکثر تلفن‌های هوشمند و تبلت‌های نسل فعلی وجود دارد، بلک بری Priv نیز بدون مشکل نیست. به همین دلیل است که ما برخی از مشکلات رایجی که صاحبان Priv با آن مواجه هستند را جمع آوری کرده‌ایم و راه حل‌های بالقوه ای برای رفع آنها ارائه می‌دهیم!

مشکل شماره 1 – به روز رسانی امنیتی در راه اندازی مجدد صفحه نمایش خطا را نشان می‌دهد

BlackBerry به‌روزرسانی‌های امنیتی OTA را ماهانه ارسال می‌کند، اما کاربران دریافتند که پس از به‌روزرسانی دسامبر، دستگاه پس از راه‌اندازی مجدد در صفحه خطا قرار می‌گیرد و تلاش‌های مداوم برای راه‌اندازی مجدد تلفن منجر به همان خطا می‌شود. حتی کاربران بیشتری در پی به روز رسانی های امنیتی ژانویه با این مشکل مواجه شده اند.
راه حل‌های بالقوه:
خبر خوب این است که راه حلی که برای اکثر کاربران جواب داده است بسیار ساده است و فقط به یک هارد ریست دستگاه نیاز دارد، با فشار دادن و نگه داشتن همزمان کلیدهای افزایش و کاهش صدا به مدت حداقل 10 ثانیه، زمانی که به صفحه خطا رسیدید. به نظر می‌رسد که این کار همه چیز را برطرف می‌کند و همه چیز در راه‌اندازی مجدد بعدی خوب است، با تمام داده‌ها و اطلاعات امن.

این مطلب را از دست ندهید   ضرورت VPN در گوشی هوشمند

مشکل شماره 2 – بالا سمت چپ صفحه نمایش به لمس پاسخ نمی‌دهد

بسیاری از کاربران دریافته‌اند که بالا سمت چپ صفحه به لمس کردن پاسخ نمی‌دهد، برخی از نمادها یا فلش عقب در برنامه‌ها را غیرقابل استفاده می‌کند.
راه حل‌های بالقوه:
• این مشکل اخیراً در LG V10 نیز دیده شده است، که در آن قسمت سمت راست بالای نمایشگر به جای آن پاسخ نمی‌دهد، اما برنامه ایجاد کننده مشکل در هر دو مورد یکسان است و بار دیگر برنامه فیس بوک مسنجر مقصر است. کاربران دریافته‌اند که با حذف نصب برنامه مشکل را بلافاصله حل می‌کند. امیدواریم با آپدیت بعدی اپلیکیشن این مشکل برطرف شود.
• با این حال، برخی از کاربران متوجه شده‌اند که برخی از برنامه‌های سرکش دیگر نیز باعث این مشکل می‌شوند. دستگاه را در حالت Safe Mode بوت کنید و ببینید آیا مشکل ادامه دارد یا خیر. اگر اینطور نیست، برنامه‌های اخیری را که ممکن است قبل از ظاهر شدن مشکل نصب کرده‌اید حذف کنید و ببینید آیا این مشکل برطرف می‌شود یا خیر.
• اگر مطلقاً نمی‌توانید برنامه مورد نظر را حذف کنید، به نظر می‌رسد یک رفع موقت Soft Reset است، پس از آن، مشکل حداقل برای چند ساعت برطرف می‌شود.

مشکل شماره 3 – خطاهای سیم کارت

بسیاری از کاربران متوجه شده اند که خطای «عدم سیم کارت» به طور متناوب در طول روز چندین بار ظاهر می‌شود. برخی از کاربران همچنین پیغام «سیم‌کارت جدید شناسایی شد» را پیدا کرده‌اند که به‌ جای آن ظاهر می‌شود، که قبل از اینکه دستگاه دوباره سیم‌کارت را شناسایی کند، نیاز به راه‌اندازی مجدد دارد. به نظر می رسد مشکلات سخت افزاری و نرم افزاری متعددی باعث این مشکل شده است.
راه حل‌های بالقوه:
• ابتدا، با بررسی آن با دستگاه دیگری، مطمئن شوید که سیم کارت خود معیوب نیست. اکثر اپراتورهای شبکه یک سیم کارت جایگزین را به صورت رایگان یا با حداقل هزینه ارائه می‌دهند و برخی از کاربران متوجه شده‌اند که این مشکل با کارت جدید برطرف شده است.
• برخی از کاربران متوجه شده‌اند که سینی سیم‌کارت مقصر است و ممکن است در شیار آن کاملا شل باشد و به نظر می‌رسد فشار دادن کمی محکم به داخل شیار کار می‌کند. به نظر می رسد فشار دادن بالای گوشی در جایی که سینی سیم کارت در آن قرار دارد، هنگام بیرون آوردن دستگاه از جیب یا قاب غلاف باعث ایجاد مشکل می‌شود. می‌توانید سعی کنید و مراقب باشید تا از تکرار این مشکل جلوگیری کنید، اما اگر بسیار پایدار شد، تنها گزینه در اینجا انتخاب یک گوشی هوشمند جایگزین خواهد بود.
• در برخی موارد، این ممکن است یک مشکل نرم افزاری نیز باشد. برخی از کاربران دریافته‌اند که رفتن به تنظیمات شبکه و انتخاب «4G LTE & 4G & 3G» به‌جای گزینه‌های دیگر، به نظر مشکل را برطرف می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   تعویض صفحه نمایشگر Blackberry Curve 9300

مشکل شماره 4 – دوربین نمی‌تواند فوکوس کند

برخی از کاربران متوجه شده‌اند که دوربین دستگاه آنها اکنون به طور ناگهانی از فوکوس خارج شده است.
راه حل‌های بالقوه:
• برخی از کاربران متوجه شده‌اند که دوربین دستگاه خارج از فوکوس است، اما این معمولاً زمانی رخ می‌دهد که تلفن یا دوربین برای مدتی از آن استفاده می‌کنند و در نتیجه گوشی گرم می‌شود. برنامه دوربین را خاموش کنید، اجازه دهید دستگاه خنک شود و به نظر می‌رسد با این کار مشکل این کاربران برطرف شود.
• با این حال، سخت افزار معیوب/آسیب دیده ممکن است دلیل آن باشد، و تنها راه حل در این مورد، برداشتن دستگاه جایگزین است. برای بررسی آسیب‌های سخت افزاری، BlackBerry Virtual Expert را دانلود کنید و تست های مربوطه را اجرا کنید، در این مورد، تست دوربین و تست ژیروسکوپ.

مشکل شماره 5 – مشکلات SMS/MMS با Priv در AT&T

یک مشکل شناخته شده برای دارندگان BlackBerry Priv که از شبکه AT&T استفاده می‌کنند، مشکلات ارسال/دریافت پیام یا عکس‌های گروهی است.
راه حل‌های بالقوه:
• برخی از راه‌حل‌های موقت، مانند استفاده از Hangouts برای پیامک/MMS، برای برخی از کاربران کارآمد بوده است.
• با این حال، همانطور که گفته شد، این مشکلی است که توسط AT&T شناخته شده است و نیاز به غیرفعال کردن تماس HD دارد. باید با پشتیبانی مشتری تماس بگیرید تا آنها این ویژگی را برای گوشی شما غیرفعال کنند و پس از آن باید به Settings – More – Cellular – Enhanced رفته و تنظیمات روی دستگاه را نیز غیرفعال کنید.
• برخی گزارش‌ها مبنی بر اینکه غیرفعال کردن تماس HD مشکل را برطرف نمی‌کند، وجود دارد، اما هر دو AT&T و BlackBerry این مشکل را تایید کرده‌اند و امیدواریم که به زودی راه‌حل دائمی آن در راه باشد.

این مطلب را از دست ندهید   بازگردانی اطلاعات رم موبایل

مقالات مرتبط :

امنیت موبایل هوشمند

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

7 − 4 =