نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش بوت گوشی از طریق حالت ریکاوری

حالت ریکاوری یا اصطلاحاً ریکاوری مود اغلب برای مواردی همچون بوت کردن گوشی، بازگشت به تنظیمات اولیه، بروز رسانی سیستم عامل، پاک کردن حافظه کش و… به کار رفته لذا در این مقاله قصد داریم شما را با روش‌های دسترسی به این منو و بوت کردن گوشی از طریق این قابلیت کاربردی آشنا کنیم.

آَشنایی با حالت ریکاوری در گوشی اندروید

ریکاوری مود (Recovery Mode) قسمتی از حافظه موبایل است که به بازیابی اطلاعات کمک می‌کند. خوشبختانه در حال حاضر نسخه‌های مختلفی از این قابلیت در دسترس بوده و کاربران خیلی راحت می‌توانند به آن دسترسی پیدا کنند.

نسخه اولیه حالت ریکاوری که اغلب به طور پیش فرض روی موبایل نصب شده دارای محدودیت‌های زیادی بوده که در نسخه سفارشی تا حد زیادی برطرف شده. در ادامه با مراحل بوت گوشی توسط ریکاوری مود آشنا می‌شوید.

مراحل Boot موبایل از طریق منوی ریکاوری مود

یکی از روش‌های رفع مشکلات نرم افزاری گوشی‌های اندروید بوت کردن آن است که اغلب از طریق حالت ریکاوری انجام می‌شود. در ادامه مراحل این کار به طور بیان می‌شود.

  • ابتدا موبایل خود را خاموش و با استفاده از کلیدهای ترکیبی هوم، ولوم (تعیین صدا) و Off (خاموش) وارد حالت ریکاوری شوید.
  • بعد ورود به منوی فوق اطلاعات غیرضروری را پاک کرده و موبایل خود را دوباره راه اندازی کنید.

روش دسترسی به ریکاوری مود در گوشی‌های روت شده

گوشی‌های هوشمند بعد از روت شدن محدودیت‌هایی پیدا کرده و برای دسترسی به منوهای خاص آن‌ها باید مراحلی انجام شود. یکی از بهترین راه‌ها برای دسترسی به منوی ریکاوری مود در گوشی‌های روت شده استفاده از نرم افزار Quick Boot است که قابلیت دسترسی به منوی راه اندازی مجدد دستگاه را برای کاربران ایجاد می‌کند.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض صفحه نمایش ال سی دی گوشی BlackBerry Tour 9630

مهم‌ترین ویژگی این برنامه ساخت میانبر برای اجرای تمام دستورات بدون نیاز به اجرای اپلیکیشن است. برای دانلود و نصب این برنامه کاربردی می‌توانید به سایت گوگل پلی مراجعه کرده یا آن را از وبسایت اختصاصی بلک بری دانلود کنید.

آموزش بوت کردن موبایل از طریق فایل ADB

ابتدا گوشی خود را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده سپس مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  • بعد دانلود فایل ADB درایور مربوط به آن را روی کامپیوتر خود نصب کرده و آن را به حالت فشرده در درایور C قرار دهید.
  • وارد منوی استارت شده و عبارت cdc:adb را در کادر جستجو تایپ کنید.
  • در نهایت برای راه اندازی مجدد بخش بوت لودر دستگاه عبارت adb reboot bootloader و برای دسترسی به حالت ریکاوری مود عبارت adb reboot recovery را تایپ کنید.

چگونه از حالت ریکاوری گوشی خارج شویم؟

متاسفانه گاهی اوقات تلفن همراه در حالت ریکاوری مود باقی مانده یا از آن خارج نمی‌شود در این شرایط تنها راه استفاده از نرم افزار Fonepaw است. برای استفاده از برنامه فوق ابتدا گوشی خود را به کامپیوتر یا لپ تاپ متصل کرده سپس فایل‌های مورد نظر برای بوت شدن را انتخاب کنید.

خبر خوب اینکه با استفاده از این نرم افزار امکان بازیابی کلیه مخاطبین، عکس‌ها، موسیقی و ویدئوهای ذخیره شده برای کاربر امکان پذیر است.

بعد انجام مراحل باید ابتدا نوع خطا را انتخاب کرده و گزینه stuck in the download mode را انتخاب کنید.

وارد منوی حالت دانلود شده که برای این کار ابتدا گوشی خود را خاموش کرده سپس دکمه‌های پاور و تعیین صدا را به طور همزمان فشار دهید.

این مطلب را از دست ندهید   طول عمر باتری حجیم (بخش اول)

بعد انجام مراحل بالا ریکاوری مود به طور خودکار دانلود و دستگاه به طور خودکار ریستارت خواهد شد. در مرحله آخر داده را برای بازیابی و ذخیره در کامپیوتر انتخاب کرده و تمام.

نمایندگی بلک بری ارائه کننده انواع خدمات در حوزه تعمیر و نگهداری گوشی هوشمند می‌باشد. کلیه خدمات این مرکز با استفاده از تجهیزات پیشرفته انجام می‌شود. برای ارتباط با کارشناسان این مرکز با شماره‌های زیر تماس گرفته یا وارد سایت نمایندگی شوید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

هفت + 12 =