نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای ریست فکتوری گوشی بلک بری

ریست فکتوری یک روش کاربردی برای رفع مشکلات نرم افزاری گوشی‌های هوشمند است. متاسفانه این ابزار کاربردی بعد از مدتی بر اثر عوامل مختلف مانند عدم بروز رسانی به موقع سیستم عامل یا ورود انواع ویروس‌های اینترنتی دچار مشکل شده و نیاز به ریست فکتوری دارد.

ضرورت استفاده از ریست فکتوری در گوشی

بازگشت به تنظیمات کارخانه که اصطلاحاً به آن ریست فکتوری (Reset Factory) هم گفته می‌شود راهی برای افزایش عملکرد تلفن همراه، جلوگیری از هنگ کردن مداوم آن و حذف برنامه‌های مخرب است. لذا در بخش بعدی شما را با انواع ریست فکتوری در موبایل آشنا می‌کنیم.

انواع ریست فکتوری در گوشی‌های بلک بری

محصولات شرکت بلک بری هم مانند سایر برندها پس از مدتی به دلایل مختلف دچار مشکلات نرم افزاری شده بنابراین نیاز Reset Factory دارند. نکته مهمی که هنگام انجام این عمل باید در نظر گرفت تهیه نسخه پشتیبان از تمام اطلاعات و فایل‌های ضروری است تا بعد اتمام کار بازیابی آن‌ها امکان پذیر باشد.

روش‌های مختلفی برای ریست فکتوری اسمارت فون (گوشی هوشمند) وجود داشته که ما در این مقاله تنها به Reset Factory از طریق منوی تنظیمات گوشی می‌پردازیم.

ریست فکتوری از طریق تنظیمات گوشی

ساده‌ترین روش برای بازگشت به تنظیمات کارخانه استفاده از منوی setting گوشی است. بعد تهیه نسخه پشتیبان از اطلاعات و تصاویر تلفن همراه برای ریست فکتوری دستگاه خود مراحل زیر را انجام دهید.

  • ابتدا وارد منوی تنظیمات گوشی شده سپس گزینه System (سیستم) را انتخاب کنید.
  • برای راه اندازی مجدد تنظیمات موبایل روی گزینه Reset Options ضربه زده سپس آیکون Erase all data یا Reset Factory را انتخاب کرده تا تمام اطلاعات اضافی پاک شود.
  • آیکون Reset Phone برای راه اندازی مجدد تلفن همراه استفاده شده و گزینه ادامه کار یا Continue را انتخاب کنید.
  • برای پاکسازی تمام اطلاعات گزینه‌ی Erase Everything را انتخاب کرده و تمام.
  • در این مرحله دستگاه شما مجدد راه اندازی شده و می‌توانید تنظیمات اولیه را مانند یک دستگاه جدید انجام دهید.
این مطلب را از دست ندهید   ضدعفونی گوشی‌های هوشمند

نکات مهم هنگام ریست فکتوری گوشی

اگر گوشی با بروز رسانی دچار خطا و مشکل شود که از راه اندازی مجدد دستگاه جلوگیری کند وارد حالت بازیابی شده و تنظیمات کارخانه را مجدد انجام دهید.

برای بازیابی اطلاعات همچنین می‌توان دکمه‌های تعیین صدا و پاور را به طور همزمان فشار دهید.

نکته مهم اینکه قبل بازیابی اطلاعات باید درباره حالت امنیتی دستگاه مطلع شوید. برای این کار گزینه Factory Reset Protection را لمس کنید.

نمایندگی بلک بری ارائه دهنده انواع خدمات شامل فروش و تعمیر گوشی‌های هوشمند است. کلیه خدمات این مرکز در محیطی کاملاً تخصصی توسط کارشناسان با تجربه انجام می‌شود. برای ارتباط با کارشناسان با شماره‌های زیر تماس گرفته یا وارد سایت نمایندگی شوید.

2.3/5 (3 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

بیست − 11 =