نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر شارژ نشدن باتری گوشی. تلفن هوشمند بلک بری یک دستگاه محبوب با قابلیت چندرسانه ای است که دسترسی به ایمیل، پیامک و وب و همچنین برنامه های سازمانی مانند پایگاه داده مخاطبین و تقویم را فراهم می کند. سیستم عامل بلک بری شامل یک برنامه کاربردی است که با باتری گوشی تعامل دارد. برنامه وضعیت باتری را بر روی صفحه نمایش دستگاه نشان می دهد. گاهی اوقات، و به خصوص اگر باتری کاملاً تمام شده باشد، برنامه به طور خودکار تنظیم مجدد نمی شود و با اتصال به شارژر تلفن، باتری شارژ نمی شود. انجام “Hard Reset” دستگاه اغلب این مشکل را اصلاح می کند.

تعمیر شارژ نشدن باتری گوشی

خاموش کردن دستگاه و بررسی کلی آن در تعمیر شارژ نشدن باتری گوشی

قبل از انجام هر کاری ابتدا باید دستگاه را خاموش نمایید. برای اینکار با فشار دادن و نگه داشتن دکمه «پایان تماس»، دستگاه بلک بری را خاموش کنید.

باز کردن دستگاه و خارج کردن باتری

دستگاه را بچرخانید، با پشتی به سمت بالا. دکمه نزدیک به پایین را فشار دهید تا درب پشتی آزاد شود، سپس درب پشتی BlackBerry را بردارید.

باتری دستگاه را با استفاده از یک وسیله کوچک مانند خودکار خارج کنید و آن را با دقت در فضایی که در سمت چپ بالای محفظه باتری قرار داده شده است قرار دهید. سپس باتری را بالا و خارج کنید. اجازه دهید دستگاه حداقل دو دقیقه کامل خاموش بماند. این عمل “تنظیم مجدد سخت” را انجام می دهد.

قرار دادن دوباره باتری در گوشی

باتری را دوباره قرار دهید و درب پشتی را تعویض کنید. دستگاه را به شارژر وصل کنید و BlackBerry را حداقل 30 دقیقه شارژ کنید. در این مدت سعی نکنید دستگاه را روشن کنید و دستگاه را از شارژر جدا نکنید.

این مطلب را از دست ندهید   6 دلیل قطع شدن گوشی بلک بری

دکمه “پایان تماس” را فشار داده و نگه دارید تا دستگاه پس از 30 دقیقه روشن شود، در حالی که دستگاه را به شارژر وصل کرده اید. اگر باتری قابل شارژ باشد، دستگاه روشن می شود و نشانگر باتری در صفحه اصلی نشان می دهد که دستگاه در حال شارژ شدن است. اگر باتری قابل شارژ نباشد، دستگاه روشن نمی شود.

اگر دستگاه بعد از روش هارد ریست روشن نشد، یک باتری جدید برای BlackBerry خریداری کنید. باتری به احتمال زیاد آسیب دیده و نیاز به تعویض دارد.

پیشنهاد مطالعه: نکاتی برای حل مشکلات فریز صفحه موبایل

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

11 + 20 =