نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

علت مسدود شدن گوشی. شماره مسدود شده یک شماره گوشی بلک بری پنهان یا محدود شده است که به لیست مسدود شده منصوب شده است. از طرف دیگر، یک گوشی بلک بری مسدود شده، نمی تواند زنگ بزند و به هیچ وجه تماس بگیرد یا تماس بگیرد. هنگامی که گوشی بلک بری شخصی توسط ارائه دهنده خدمات مسدود می شود، آنها همچنان می توانند از آن برای تماس های اضطراری استفاده کنند. مسدود کردن شماره گوشی بلک بری با مسدود کردن گوشی بلک بری یکسان نیست، اگرچه هر دو اصطلاح اغلب به جای یکدیگر استفاده می شوند. دلایل مختلفی وجود دارد که ممکن است بخواهید یک شماره گوشی بلک بری را مسدود کنید.

علت مسدود شدن گوشی

مهم ترین علت مسدود شدن گوشی

اگر این سوال را می‌پرسید، احتمالاً می‌دانید که چیزی اشتباه است. گوشی بلک بری شما زنگ نمی‌خورد و مردم به شما می‌گویند که شماره شما مسدود شده است. مسدود کردن یک شماره گوشی بلک بری یک روش معمول برای مقابله با تماس‌های ناخواسته است، اما زمانی که نیاز به استفاده از آن شماره داشته باشید چه اتفاقی می‌افتد؟ در این مقاله دلیل مسدود شدن گوشی ها، تاثیرات آن بر روی کاربر و نحوه رفع انسداد شماره گوشی بلک بری را توضیح خواهیم داد.

مسدود کردن شماره گوشی بلک بری

اولین چیزی که باید بدانید این است که چگونه یک شماره گوشی بلک بری را مسدود کنید. مسدود کردن یک شماره در هر دستگاه متفاوت است، اما ما دستورالعمل‌هایی را برای دو دستگاه محبوب ارائه می‌کنیم: آیفون و گوشی بلک بری‌های اندروید.

Android: برای مسدود کردن یک شماره در گوشی بلک بری Android خود، برنامه Phone را باز کنید و روی سه نقطه در گوشه بالا سمت راست ضربه بزنید. روی تنظیمات ضربه بزنید و شماره های مسدود شده را انتخاب کنید. از شما خواسته می شود شماره ای را که می خواهید مسدود کنید وارد کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه استفاده از بلک بری مسنجر

مسدود کردن یک شماره گوشی بلک بری یک روش معمول برای مقابله با تماس‌های ناخواسته است، اما زمانی که نیاز به استفاده از آن شماره داشته باشید چه اتفاقی می‌افتد؟ در این مقاله دلیل مسدود شدن گوشی ها، تاثیرات آن بر روی کاربر و نحوه رفع انسداد شماره گوشی بلک بری را توضیح خواهیم داد.

دلایل آثار و راه حل ها

آیا تا به حال تماس های گوشی بلک بریی خود را مسدود کرده اید؟ این یک تجربه خسته کننده است، به خصوص اگر نمی دانید چرا این اتفاق می افتد. در این مقاله، ما برخی از دلایل مسدود شدن گوشی بلک بری، اثرات مسدود شدن و برخی راه‌حل‌های مشکل را بررسی می‌کنیم.

دلایل مختلفی برای مسدود شدن گوشی شما وجود دارد. یکی از دلایل رایج این است که به حداکثر تعداد تماس های مجاز برای طرح خود رسیده اید. اگر اینطور است، پس باید یا طرح خود را ارتقا دهید یا یک ارائه دهنده خدمات جدید پیدا کنید.

احتمال دیگر این است که شخصی شماره شما را به طور خاص مسدود کرده باشد. این می تواند به این دلیل باشد که آنها نمی خواهند از شما چیزی بشنوند، یا به این دلیل که سعی می کنند از آزار و اذیت شما جلوگیری کنند. اگر شخصی شماره شما را مسدود کرده باشد، کار زیادی نمی توانید در مورد آن انجام دهید جز اینکه سعی کنید راه جدیدی برای تماس با آنها پیدا کنید.

یکی دیگر از دلایل رایج مسدود شدن، داشتن تماس های بی پاسخ زیاد است. این معمولاً زمانی اتفاق می‌افتد که شما زیاد تماس گرفته‌اید و فردی که می‌خواهید با او تماس بگیرید آن را نگرفته است. پس از تعداد مشخصی از تلاش ها، تماس های شما به طور خودکار مسدود می شود.

دلایل مهم بلاک شدن گوشی

اثرات مسدود شدن بسته به دلیل مسدود شدن می تواند متفاوت باشد. اگر به این دلیل مسدود شده اید که به سقف تماس طرح خود رسیده اید، تنها نتیجه این خواهد بود که تا زمانی که طرح خود را ارتقا ندهید یا ارائه دهنده خدمات جدیدی پیدا نکنید، دیگر نمی توانید تماس برقرار کنید.

این مطلب را از دست ندهید   ال سی دی بلک بری

اگر شخصی شماره شما را به طور خاص مسدود کرده باشد، نتیجه این خواهد بود که نمی توانید از طریق گوشی بلک بری با او تماس بگیرید. ممکن است همچنان بتوانید از طریق روش‌های دیگری مانند ایمیل یا رسانه‌های اجتماعی با آنها ارتباط برقرار کنید، اما آنها عمداً تصمیم گرفته‌اند که شما را از صحبت گوشی بلک بریی با آنها مسدود کنند.

اگر به دلیل تماس‌های بی‌پاسخ بیش از حد مسدود شده‌اید، نتیجه این خواهد بود که دیگر نمی‌توانید با آن شماره تماس بگیرید. اگر می‌خواهید با کسی در تماس باشید و او قبول نمی‌کند، این می‌تواند ناامیدکننده باشد. با این حال، چند راه برای دور زدن این موضوع وجود دارد.

اثرات مسدود کردن شماره گوشی بلک بری

دلایل زیادی وجود دارد که چرا ممکن است یک شماره گوشی بلک بری را مسدود کنید. شاید شما توسط یک شریک سابق مورد آزار و اذیت قرار می گیرید یا شاید کسی مدام در تمام ساعات شب با شما تماس می گیرد. مسدود کردن یک شماره گوشی بلک بری می‌تواند راهی عالی برای متوقف کردن تماس آن شخص با شما باشد. اما وقتی یک شماره گوشی بلک بری را مسدود می کنید دقیقاً چه اتفاقی می افتد؟

وقتی شماره گوشی بلک بریی را مسدود می‌کنید، فردی که می‌خواهد با شما تماس بگیرد پیامی می‌شنود که می‌گوید تماس او تکمیل نمی‌شود. تماس به گوشی بلک بری شما منتقل نمی شود و آنها نمی توانند برای شما پست صوتی بگذارند. در بیشتر موارد، شخصی که تماس می گیرد حتی نمی داند که شما شماره او را مسدود کرده اید.

با این حال، هنگام مسدود کردن شماره گوشی بلک بری، چند نکته وجود دارد که باید در نظر داشته باشید. مسدود کردن کسی مانع از ارسال پیامک یا ایمیل برای شما نمی شود. همچنین اگر شماره شما را ذخیره کرده باشند، آنها را از تماس با پست صوتی شما باز نمی دارد. علاوه بر این، تماس‌های مسدود شده همچنان در تاریخچه تماس‌های شما نشان داده می‌شوند و فردی که می‌خواهد با شما تماس بگیرد ممکن است بتواند بگوید شماره شما مسدود شده است یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   خرید گوشی Evolve X بلک بری

رفع خرابی بلاک شدن گوشی

اگر با شخصی مشکل دارید و به نظر می رسد مسدود کردن شماره او کار نمی کند، چند چیز دیگر وجود دارد که می توانید امتحان کنید. می توانید شماره گوشی بلک بری خود را تغییر دهید یا می توانید یک برنامه مسدود کننده تماس را نصب کنید. این برنامه ها به شما امکان می دهند تماس ها و پیام های متنی را از شماره های خاصی مسدود کنید. همچنین می‌توانید فیلترهایی را تنظیم کنید تا فقط تماس‌ها و پیامک‌های افرادی که می‌شناسید به شما ارسال شود.

مسدود کردن شماره گوشی بلک بری یک راه عالی برای جلوگیری از آزار کسی است. اما مهم است که به خاطر داشته باشید که راه حل کاملی نیست. راه‌هایی برای دور زدن آن وجود دارد و شخصی که می‌خواهد با شما تماس بگیرد ممکن است همچنان بتواند از راه‌های دیگری با شما تماس بگیرد. اگر با شخصی مشکل دارید و به نظر می رسد مسدود کردن شماره او کار نمی کند، چند چیز دیگر وجود دارد که می توانید امتحان کنید. مسدود کردن شماره گوشی بلک بری یک راه عالی برای جلوگیری از آزار کسی است. اما مهم است که به خاطر داشته باشید که راه حل کاملی نیست.

پیشنهاد مطالعه: علت داغ شدن گوشی بلک بری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

15 + 16 =