نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا ال سی دی بلک بری قابل تعمیر است ؟

تعمیرات ای سی دی بلک بری: همانطور که در مقاله تعویض سوکت شارژر بلک بری ۶ اشاره کردیم یکی از اشکالات اساسی کاربران گوشی های هوشمند بلک بری هزینه بالای تعمیر و در دسترس نبودن قطعات اوجینال این برند می باشد و مهمترین قطعه مورد نیاز گوشیهای تعمیری بلک بری ال سی دستگاه می باشد اگر ال سی دی دستگاه شما شکسته است و نیازمند تعمیر است نگران هزینه بالای تعمیر و همچنین تهیه قطعه اورجینال نباشید مجموعه بستینال کلیه

دلایل شکستن ال سی دی بلک بری

شکستن ال سی دی بلک بری یکی از رایج ترین درخواستهای تعمیرات موبایل است که به علت حساسیت زیاد این قطعه رخ می دهد شکستگی ال سی دی عموماً در اثر ضربه به وجود می آید و متاسفانه به دلیل حساسیت زیاد ال سی دی های بلک بری در اثر افتادن از دست کاربران یا ضربه به گوشی ال سی دی آسیب می بیند اگر به هر دلیل ال سی دی دستگاه خراب شد چه کنیم ؟ با بستینال سرویس همراه باشید :

تعویض گلس فنی ال سی دی های بلک بری در صورتی که ال سی دی دستگاه خرده خرده باشد ولی تصویر دستگاه به مشکل برنخورده باشد قابل انجام است و تا حد قابل توجهی در هزینه تعمیر صرفه جویی می کند.

ال سی دی اورجینال بلک بری جزء گران قیمت ترین قطعات موبایل بازار محسوب می شود که زمان شکستن هزینه های بالایی را به کاربران تحمیل می کند.

مجموعه بستینال سرویس با ارائه خدمات تعمیر ال سی دی این هزینه ها را به مقدار قابل توجه ای کاهش داده است.

این مطلب را از دست ندهید   باتری گوشی blackberry classic

ال سی دی های بلک بری از ۴ بخش اصلی تشکیل شده است که شامل : بک لایت _ ال سی دی _ تاچ و گلس که در اکثر موارد ضربه خوردگی گلس دستگاه آسیب می بیند که با تجهیزات مدرن بستینال سرویس قابل تعمیر و تعویض می باشد.

در حالت دوم در صورتی که ضربه وارد شده به دستگاه شدید بوده و ال سی دی دستگاه از کار افتاده باشد و یا تصویر کلاً از بین رفته باشد ال سی دی دستگاه قابل تعمیر نیست و باید ال سی دی جدید باید جایگزین شود که در این صورت فقط کافی است با بستینال تماس گرفته و سفارش تعمیر خود را ثبت کنید. به خاطر شرایط کرونایی حاضر و همچنین مشغله زیاد کاربران عزین مجموعه بستینال سرویس امکان تعویض ال سی دی های بلک بری در محل کار و یا منزل نیز را فراهم آورده است.

کاربرانی که تجربه تعویض ال سی دی بلک بری را داشتند احتمالاً با اصطلاحات مثل ال سی دی اورجینال ال سی دی کپی و های کپی روکاری و … آشنایی داشته باشند اما باید بگوییم در حال کلی ۳ نوع ال سی دی بلک بری در بازار موجود می باشد.

از جمله ال سی دی اورجینال یا روکاری که توسط شرکت اپل تولید شده اند که از نظر قیمت نسبتاً گران تر از بقیه ال سی دی ها می باشند و کیفیت بالاتری نیز دارند دومین کیفیت ال سی های موجود در بازار بلک بری ال سی های گلس تعویض می باشند که از نظر کیفیت نزدیک به اورجینال بوده و همانطورکه از اسمشان پیداست تعمیر شده هستند و یک بار گل ال سی دی عوض شده است. ال سی دی های کپی (چینی ) همانظور که از نامشان پیداست از نظر کیفیت در سطح پایینی هستند و از نظر قیمت نیز مقرون به صرفه می باشند.

این مطلب را از دست ندهید   کنترل گوشی با کامپیوتر

چگونه از اورجینال بوده ال سی دی تعویضی خود مطمئن شویم :

متاسفانه بارها شاهد آن هستیم که کاربران با اعتماد به مراکز تعمیر نامعبر جهت تعویض ال سی اورجینال بلک بری ضمن پرداخت هزینه های بالا ال سی دی های اورجینال به کیفیت اورجینال و مطلوب ال سی دی دست نیافتند و لازم به ذکر است که به دلیل نزدیکی کیفیت ال سی دی های گلس تعویض به اورجینال تشخیص اورجینال بودن نصب شده کار تقریباً سخت برای کاربران می باشد.

تنها تعمیرکاران با تجربه قادر به تشخیص می باشند.همین امر سبب سواستفاده برخی تعمیرکاران غیر مجاز گردیده است. پس توصیه می شود در صورت نیاز به تعویض ال سی دی حدالمکان به مراکز معتبر مراجعه نموده و با خیال راحت و مطمئن این کار را به آنان بسپارید. مجموعه بستینال سرویس با تهیه و گردآوری قطعات اورجینال و با ضمانت تعویض آماده خدمت رسانی به شما سروران عزیز می باشد.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

چهار × چهار =