نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آموزش کنترل گوشی اندرویدی به وسیله کامپیوتر

شاید تاکنون قصد داشته اید تا گوشی‌تان را در کامپیوتر یا لپ تاپ‌تان به نمایش در بیاورید تا بتوانید به سادگی به فایل‌ها و عکس و فیلم‌ها دسترسی داشته باشید. شاید هم از آن دسته از کاربرانی هستید که دوست دارید تا بازی‌های موبایل را برروی لپ تاپ یا کامپیوترتان انجام دهید و نمی‌دانید که چگونه می‌توان این کار را انجام داد.

در چندین سال گذشته اپلیکیشن‌ها و نرم افزارهای بسیار زیادی یکپارچه شده‌اند و کاربران به سادگی می‌توانند از این نرم افزارها استفاده کنند و دستگاه‌ها و گجت‌های مختلف را به یکدیگر متصل کنند. حال امروزه شاهد نرم افزارهای بسیار زیادی هستیم که به کاربران این امکان را می‌دهند تا بتوانند به سادگی گوشی خود را به کامپیوتر شخصی‌شان متصل کنند و از ویژگی‌های آن بهره مند شوند.

با استفاده از این نرم افزارها می‌توانید بسیاری از کارها را نظیر بازی کردن با صفحه نمایش بزرگ و جواب دادن به پیام‌ها را انجام دهید. در ادامه قصد داریم تا چندین نرم افزار برای کنترل کردن گوشی هوشمند توسط لپ تاپ یا کامپیوتر را آموزش دهیم؛ همراه ترابایت سرویس باشید.

Join

نرم افزار یا برنامه Join یکی از بهترین نرم افزارها برای کنترل کردن گوشی‌های هوشمند اندرویدی می‌باشد که می‌توانید با یک سیستم گوشی اندروید خود را مدیریت کنید. برنامه Join برروی مرورگر کروم نصب می‌شود و می‌توانید با استفاده از آن، صفحات باز شده در مرورگر را بین گوشی و سیستم‌تان به اشتراک بگذارید.

پس از نصب این نرم افزار برروی مرورگر کروم و نصب این برنامه برروی گوشی اندرویدی، می‌توانید گوشی اندرویدی خود را به حالت Pair برروی سیستم‌تان داشته باشید. پس از نصب این برنامه می‌توانید به برنامه‌های نصب شده برروی گوشی اندرویدی خود دسترسی داشته باشید و به راحتی از گوشی خود در سیستم‌تان استفاده کنید. این برنامه سخت افزار سیستم شما را درگیر نمی‌کند و بسیار سبک می‌باشد اما نمی‌توانید با استفاده از این نرم افزار کنترل کامل گوشی هوشمند خود را در دست بگیرید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات کیبورد گوشی

Scrcpy

برنامه Scrcpy یک برنامه برای کنترل کردن کامل گوشی اندرویدی‌تان می‌باشد که با استفاده از این نرم افزار می‌توانید کنترل کامل گوشی اندرویدی خود را به صورت کامل به دست بگیرید. این برنامه یک برنامه متن باز می‌باشد که برای استفاده از آن اصلا نیازی به روت کردن گوشی هوشمندتان نیست و می‌توانید از طریق پورت USB یا وای فای کنترل کامل گوشی را به دست بگیرید. این برنامه، یک برنامه سریع می‌باشد که می‌تواند جوابگوی نیاز شما باشد و شما را از همه لحاظ راضی نگه دارد.

Vysor

برنامه Vysor جایگزینی برای برنامه Scrcpy می‌باشد. این نرم افزار می‌تواند برروی مرورگر کروم نصب شود و تصویر گوشی هوشمند شما را برروی نمایشگر سیستم‌تان به نمایش در بیاورد. این نرم افزار می‌تواند به صورت بی سیم نیز به گوشی هوشمند شما متصل شود و دارای سرعت بالایی می‌باشد و می‌تواند بهترین عملکرد را به شما هدیه دهد. این نرم افزار به صورت دو نسخه پولی و رایگان عرضه شده است که طیعتا نسخه‌ی پولی آن دارای امکانات بیشتری است.

Pushbullet

برنامه Pushbullet یک برنامه بسیار خوب می‌باشد که این امکان را به کاربران می‌دهد تا بتوانند چندین دستگاه را با یکدیگر همگام سازی کنند. این برنامه به شما اجازه می‌دهد تا پیام ارسال کنید و فایل‌ها را به اشتراک بگذارید. برای مثال می‌توانید از نرم افزار واتس اپ استفاده کنید و برای دیگر مخاطبانتان پیام ارسال کنید اما متاسفانه نمی‌توانید به تاریخچه آن دسترسی داشته باشید.

این نرم افزار جزو یکی از چندین نرم افزاری می‌باشد که به شما این امکان را می‌دهد تا چندین دستگاه را کنترل کنید. این نرم افزار تنها به تعداد 100 پیام رایگان بوده و پس از آن باید ماهانه 4.99 دلار پرداخت کنید تا بتوانید از آن استفاده کنید.

این مطلب را از دست ندهید   آموزش روشن کردن حالت ایمن در اندروید

SideSync

اگر گوشی سامسونگ دارید و قصد دارید تا گوشی اندرویدی خود را با کامپیوتر کنترل کنید، یکی از بهترین نرم افزارها، SideSync می‌باشد که می‌تواند در واقع ایده آل ترین گزینه برای دارندگان گوشی‌های هوشمند سامسونگ باشد.

برنامه SideSync از سوی شرکت سامسونگ معرفی شده است و به کاربران اجازه می‌دهد تا نمایشگر گوشی را در مانیتور سیستم داشته باشند و همچنین این نرم افزار به شما اجازه می‌دهد تا با استفاده از کنترل پنل این نرم افزار، اعلان‌ها و فایل‌های موجود در گوشی‌تان را مشاهده کنید و حتی داده را میان کامپیوتر خود نیز به اشتراک بگذارید.

همسان سازی داده‌های گوشی، ارسال پیامک، انتقال فایل‌ها و همچنین مشاهده متن پیام‌ها نیز با استفاده از این نرم افزار امکان دارد.

AirDroid

AirDroid یک برنامه قدرتمند و قدیمی می‌باشد که برای کنترل کردن گوشی هوشمند اندرویدی بسیار کاربردی می‌باشد. این برنامه تمامی ویژگی‌های خوب برنامه‌های دیگر را در خود جای داده است و می‌توان گفت یکی از بهترین‌ها می‌باشد.

از این برنامه می‌توانید به منظور ارسال و دریافت پیامک، اشتراک گذاری فایل‌ها و عکس‌ها و همچنین بسیاری از قابلیت‌های دیگر نظیر اشتراک گذاری Clipboard استفاده کرد. این برنامه بسیار روان و سریع بوده و می‌تواند نیازهای شما را برطرف کند. این نرم افزار رایگان می‌باشد و می‌توانید به سادگی از تمامی امکاناتش بهره ببرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

دوازده + 11 =