نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

تعمیر پورت شارژر گوشی. تلفن های همراه ما به بخشی از زندگی روزمره ما تبدیل شده اند. اغلب اوقات، تلفن های ما حاوی اطلاعات شخصی و حتی کاری هستند که برای انجام فعالیت های روزانه خود به آن نیاز داریم. از تنظیم آلارم گرفته تا تهیه فهرست کارها، ایجاد اسناد، ارتباط با خانواده و دوستان از طریق پیام‌رسانی و برنامه‌های رسانه‌های اجتماعی تا انواع سرگرمی‌های صوتی و تصویری مجازی، تلفن‌های ما کارهای مختلفی را برای ما انجام می‌دهند و بخشی جدایی‌ناپذیر از ما هستند.

در استفاده از تلفن های ما، باتری ممکن است تمام شود و برای بهره مندی از حداکثر مزایای آن باید شارژ شود. وقتی شارژر خود را در درگاه شارژ گوشی بلک بری خود قرار می دهید اما شارژ نمی شود، چه می کنید؟ قبل از شروع وحشت یا هیستری، روش های زیر را برای تعمیر پورت شارژر تلفن همراه امتحان کنید.

تعمیر پورت شارژر گوشی

امتحان منبع تغذیه دیگری در تعمیر پورت شارژر گوشی

مشکل شارژ نشدن گوشی بلک بری شما ممکن است به خاطر گوشی بلک بری یا شارژر شما نباشد اما پریز برقی که شارژ به آن وصل است. شارژر خود را به پریز دیگری وصل کنید. شاید در حال شارژ کردن با یک جعبه داخلی بودید، می‌توانید آن را به شارژ مستقیم از دیوار تغییر دهید. اگر روی پریز دیواری شارژ می شود، آن را به پریز دیگری تغییر دهید.

اگر با استفاده از درگاه USB رایانه خود شارژ می‌کردید، به درگاه دیگری بروید یا سعی کنید مستقیماً از یک آداپتور دیواری شارژ کنید. اگر تلفن همراه شما شروع به شارژ شدن کرد، پس مشکل را پیدا کرده اید. فقط باید با یک برقکار تماس بگیرید تا آداپتور دیواری معیوب را تعمیر کند، یک جعبه داخلی جدید بخرید یا پورت USB رایانه خود را تعمیر کند.

این مطلب را از دست ندهید   گوشی blackberry Design P9983

بررسی کابل شارژ

کابل‌های شارژ معمولاً شایع‌ترین علت شارژ نشدن گوشی بلک بری شما هنگام اتصال به برق هستند. کابل‌های شارژ با پیچیدن و باز شدن، پیچاندن و باز شدن زیادی مواجه می‌شوند، به خصوص زمانی که به طور منظم حمل می‌شوند، زیرا برخی از ما نمی‌توانیم بدون آن این کار را انجام دهیم. شارژرهایمان را همه جا با خود ببریم. اینها می توانند منجر به آسیب دیدن کابل شارژ شوند. کابل شارژ خود را به دیگری تغییر دهید و ببینید آیا تلفن همراه شما شارژ می شود یا خیر، اگر شارژ می شود، کابل شارژ شما معیوب بوده است.

بررسی آداپتور شارژر

ممکن است کابل شارژ را عوض کرده باشید و گوشی بلک بری هنوز شارژ نمی شود و مطمئن هستید کابل شارژ معیوب نیست، پس باید آداپتور شارژر را بررسی کنید. کابل شارژ را بردارید و پورت اتصال بین آنها را چک کنید، بوی سوختگی می دهد؟ آیا درگاه اتصال زنگ زده به نظر می رسد؟ آیا کابل شارژ با اتصال به آن می لرزد یا به درستی وصل نمی شود؟

سپس باید آداپتور شارژر را عوض کنید. همچنین، از استفاده از هر آداپتور شارژر یا کابل شارژ برای شارژ گوشی بلک بری خود اجتناب کنید، هر تلفن دارای ولتاژ خاصی است که برای شارژ موثر آن لازم است و شارژر شما باید این نیازها را برآورده کند. با خرید از فروشگاه های معتبر مانند دفاتر Carlcare که محصولات اصلی می فروشند، کابل شارژ خود را تعویض کنید.

خاموش کردن گوشی بلک بری

گاهی اوقات، تلفن شما در واقع از شارژر شما انرژی دریافت می کند و آداپتور دیواری شما به خوبی کار می کند، اما مشکلی در نرم افزار تلفن شما وجود دارد که تأیید می کند تلفن در حال شارژ شدن است، بنابراین نوار وضعیت باتری تغییر نمی کند. خاموش کردن تلفن ممکن است این مشکل را اصلاح کند. همچنین می توانید با فشار دادن دکمه صدا و پاور گوشی بلک بری خود را به سختی ریست کنید. سپس آن را شارژ کنید، اگر به شارژ پاسخ داد، ممکن است مشکل از این باشد.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات گوگل پلی استور در اندروید

بررسی پورت شارژ تلفن همراه

ما اغلب گوشی بلک بری های خود را بدون کیسه محافظی که از درگاه شارژ محافظت می کند، در جیب و مکان های دیگر قرار می دهیم. آلودگی و زباله می تواند وارد درگاه شارژ شده و باعث شود شارژر به طور کامل به گوشی بلک بری متصل نشود. یک منبع نور بگیرید و به درگاه شارژ گوشی بلک بری خود نگاه کنید. اگر کثیفی و زباله های قابل مشاهده پیدا کردید، یک مسواک نرم تهیه کنید و از آن برای تمیز کردن درگاه شارژ گوشی بلک بری استفاده کنید. برای این کار می توانید از یک نوک نشانه نیز استفاده کنید.

از استفاده از چیزهایی مانند خلال دندان یا گیره کاغذ خودداری کنید. یک خلال دندان می تواند به راحتی وارد درگاه شارژ شما شود و حتی به پورت شارژ آسیب برساند. گیره های کاغذ فلزی هستند و بنابراین می توانند الکتریسیته را هدایت کنند. آنها همچنین تیز هستند و می توانند باعث آسیب شوند. اگر بعد از پاک کردن زباله ها و کثیفی ها، شارژ را امتحان کنید، اگر کار کرد، پس شما آماده هستید.

پیشنهاد مطالعه: مشکلات رایج اتصال بلوتوث گوشی بلک بری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

شانزده + دو =