نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

آیا اطلاعات رم موبایل قابل بازگردانی هستند؟

یکی از دغدغه‌های مهم و اساسی کاربران بازیابی اطلاعات رم بعد فرمت است. رم فضایی برای ذخیره سازی اطلاعات موبایل و دارای ظرفیت مشخصی است. متاسفانه پر شدن بیش از حد رم مشکلاتی از قبیل کندی اجرای برنامه، هنگ کردن مداوم دستگاه همچنین داغی بیش از حد ایجاد می‌کند.

خبر خوب اینکه اطلاعات رم فرمت شده یا سوخته مجدداً قابل بازیابی هستند. در این مقاله همراه باشید تا تکنیک‌های این کار را به شما بیاموزیم.

نحوه ریکاوری اطلاعات رم موبایل

روش‌های مختلفی برای بازیابی اطلاعات رم وجود داشته که در این بخش به برخی از آن‌ها می‌پردازیم. برای این کار شما به یک رم ریدر، کامپیوتر، کارت حافظه و اندکی حوصله نیاز دارید.

قدم اول: در صورت حذف عکس‌های رم فوری آن را از دوربین موبایل خارج کرده و هیچ عکس دیگری نگیرید.

قدم دوم: استفاده از نرم افزارهای ریکاوری رم

نرم افزارهایی مانند Recuva و PhotoRec اغلب برای بازیابی اطلاعات در سیستم عامل‌های مک و ویندوز به کار رفته و استفاده از آن‌ها کاملاً رایگان است.

طریقه استفاده از نرم افزارهای بازیابی اطلاعات رم

شاید برایتان سؤال پیش بیاید که بعد نصب نرم افزارهای فوق چگونه از آن‌ها استفاده کنم؟

ابتدا طریقه استفاده از نرم افزار Recuva را بیان می‌کنیم. به همین منظور ابتدا برنامه مورد نظر را اجرا کرده و نوع فایل مورد نظر برای ریکاوری را انتخاب کنید. ریکاوری رم در نرم افزار PhotoRec کمی پیچیده و در آن به جای استفاده از یک رابط گرافیکی از یک رابط دستوری استفاده می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   سؤالات استفاده از VPN

برای استفاده از PhotoRec ابتدا آن را نصب کرده سپس در صورت نیاز رمز عبور سیستم عامل مک را وارد کنید به این ترتیب برنامه به تمام درایوهای کامپیوتر دسترسی خواهد داشت.

درایو مورد نظر را انتخاب کرده اما قبل آن حتماً از حجم بخش انتخاب شده دقت کنید. در ادامه دکمه enter را فشار داده و با استفاده از همین دکمه به صفحه بعدی بروید. در نهایت محل ذخیره سازی فایل مورد نظر را انتخاب کرده و برای تأیید دکمه C را فشار دهید.

بعد انجام مراحل بالا فرایند اسکن را شروع کرده و فایل‌های مورد نظر را بررسی کنید.

نکته مهم اینکه فرمت استاندارد برای ریکاوری عکس JPEG است و برای فرمت‌های دیگر باید از روش‌های دیگری استفاده کنید.

قدم نهایی: بررسی فایل‌های بازیابی شده

فایل‌های مورد نظر را بعد بازیابی حتماً بررسی کرده و از آن‌ها بک آپ بگیرید. امید است روش‌های فوق در ریکاوری اطلاعات رم موبایل به شما کمک کند. اگر برای بازیابی اطلاعات خود از روش‌های دیگری مانند برنامه‌های قابل خریداری یا سرویس‌های حرفه‌ای استفاده می‌کنید حتماً تجارب خود را با ما به اشتراک بگذارید.

نمایندگی بلک بری ارائه دهنده خدمات بازیابی اطلاعات رم موبایل است. برای ارتباط با این مرکز با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

یازده − 4 =