نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

راهنمای بازیابی اطلاعات در گوشی‌های اندروید

اغلب کاربران گوشی‌های اندروید به صورت عمدی یا از روی سهل انگاری اطلاعات را حذف کرده و به دلیل عدم تهیه نسخه پشتیبان این فایل‌ها قابل برگشت نیست.

توصیه ما برای جلوگیری از اتفاق فوق بک آپ گیری مداوم است زیرا اطلاعات تلفن همراه روزانه در حال تغییر و ارتقا است. هنگام حذف فایل سیستم عامل فضای مربوط به فایل مورد نظر را آزاد کرده و دسترسی به آن را محدود می‌کند.

نکات مهم در بازیابی اطلاعات گوشی‌های اندروید

اغلب نرم افزارهای بازیابی در کامپیوتر یا لپ تاپ به بازگردانی اطلاعات کمک کرده و امکان دارد این اطلاعات به مدت زیادی در حافظه باقی باشد. البته ذکر چند مورد درباره ریکاوری اطلاعات گوشی‌های اندروید الزامی است.

عدم ارسال فایل ریکاوری نشده

هرگز فایلی که به طور کامل بازیابی نشده را دریافت یا ارسال نکنید زیرا رد این شرایط اطلاعات مورد نظر غیر قابل دسترس می‌شوند.

برای بازیابی اطلاعات حتماً از نرم افزار استفاده کنید

برای اطمینان بیشتر سعی کنید بازگردانی اطلاعات گوشی را به وسیله نرم افزارهای تخصصی این کار انجام دهید.

پیشنهاد مطالعه: آیا اطلاعات رم موبایل قابل بازگردانی هستند؟

نکته مهم اینکه تمام اطلاعات گوشی قابل بازگردانی نبوده و تعدادی از آن‌ها مانند فیلم، عکس و فایل‌های صوتی قابل بازگشت هستند.

آشنایی با بهترین نرم افزارهای ریکاوری موبایل

سؤال اصلی بیشتر کاربران این است که برای بازیابی اطلاعات گوشی خود از چه نرم افزاری استفاده کنم؟ لذا در این بخش برخی نرم افزارهای کاربردی برای ریکاوری اطلاعات معرفی می‌شوند.

Android Data Recovery

این مطلب را از دست ندهید   کدهای مخفی گوشی‌های اندروید

یکی از مطمئن‌ترین برنامه‌های بازیابی اطلاعات و مختص گوشی‌های اندروید است. این برنامه علاوه بر بازگردانی اطلاعات مهمی همچون پیام، ویدئو، اسناد و تصاویر به تهیه نسخه پشتیبان (بک آپ) از این اطلاعات هم می‌پردازد.

سرعت بازیابی اطلاعات در برنامه Android Data Recovery بالا همچنین سازگار با انواع گوشی‌های هوشمند مانند بلک بری، سامسونگ، اچ تی سی و… است.

 آشنایی با قابلیت‌های نرم افزار EaseUS MobiSaver for Android

EaseUS MobiSaver نرم افزاری تخصصی برای بازگردانی اطلاعات حذف شده از گوشی است. این برنامه توانایی آن را داشته که کلیه اطلاعات و فایل‌های حذفی مانند لیست مخاطبین، عکس، ویدئو و… بازیابی کند اما برای بک آپ گیری نیاز به برنامه دیگری دارید.

برنامه EaseUS data recovery

یکی دیگر از نرم افزارهای استاندارد برای ریکاوری اطلاعات است که جدیداً مورد توجه کاربران زیادی قرار گرفته و کلیه اطلاعات گوشی را فارغ از هر نوع برند و مدل بازگردانی می‌کند.

برنامه ریکاوری GT

یکی دیگر از برنامه‌های استاندارد جهت بازگردانی و ریکاوری اطلاعات گوشی GT است که علاوه بر اسکن اطلاعات برای روت کردن گوشی هم کاربرد دارد.

نرم افزار Tenorshare Android Data Recovery

Tenorshare یکی از نرم افزارهای خوش دستی است که با استفاده از آن به راحتی می‌توان کلیه اطلاعات از دست رفته را بازگردانی کرد. سرعت این نرم افزار بسیار بالا و کار آن بدون نقص است.

شما می‌توانید برای اطلاعات بیشتر در خصوص تهیه نسخه پشتیبان و ریست فکتوری گوشی‌های اندروید به بخش مقالات سایت mobile-blackberry.ir مراجعه کرده یا با شماره‌های زیر تماس بگیرید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 + 11 =