نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات رایج تعمیر بلک بری برای Z30

این یک گوشی WERTY BlackBerry Q10 بسیار خوب با عملکرد روان، عمر باتری طولانی و صفحه کلید فیزیکی QWERTY عالی است. بنابراین در اینجا مشکلات رایج Q10 و نکات و راه حل‌های آن آورده شده است.

گرم شدن بیش از حد

در این مقاله تعمیر بلک بری و نحوه حل مشکلات مورد بحث قرار خواهد گرفت. گرمای بیش از حد به این دلیل است که قدرت و ویژگی‌های بیشتری در تلفن‌ها وجود دارد که استفاده طولانی مدت یا فشرده را تشویق می‌کند.
هر چه مدت طولانی‌تری از آن به طور مداوم استفاده کنید و کار فشرده‌تر باشد، داغ‌تر می‌شود. هیچ راهی برای دور زدن این موضوع وجود ندارد، اما کمتر از تلفن استفاده کنید.
• آن را خاموش کنید و باتری را خارج کنید تا سریعتر خنک شود.
• کلید پاور بالا را فشار داده و نگه دارید تا دستگاه راه اندازی مجدد شود.
گاهی اوقات یک برنامه خاص مقصر است، اکثر کاربران BB Q10 با Skype مشکل دارند. اگر این مورد برای شما صادق است، مطمئن شوید که برنامه به روز است. اگر تغییری ایجاد نشد، استفاده از برنامه را متوقف کنید و با توسعه دهنده تماس بگیرید تا آنها را مطلع کنید.
برخی از کاربران پیشنهاد کرده‌اند که گرمای بیش از حد در چند هفته اول بدتر شده و فروکش می کند. اگر گرمای بیش از حد بدون استفاده زیاد ادامه دارد و مکرراً خاموش می شود، آن را به تعمیرگاه بلک بری یا خرده فروش خود گزارش دهید و درخواست جایگزینی کنید.

این مطلب را از دست ندهید   نرم افزار Battery Calibrator

عمر باتری ضعیف

به خاطر داشته باشید که در چند روز اول بیش از حد معمول از یک دستگاه جدید استفاده خواهید کرد و برای انجام همگام سازی ایمیل اولیه و حساب های رسانه‌های اجتماعی به مقداری آب اضافی نیاز دارد.
همه ویژگی‌هایی را که استفاده نمی‌کنید مانند GPS، NFC، داده، Wi-FI، بلوتوث و غیره خاموش کنید. ایمیل و حساب‌های خود را کمتر همگام کنید. روشنایی صفحه نمایش خود را کم کنید و از پس زمینه سیاه استفاده کنید. صدا را کاهش دهید و لرزش اعلان‌ها را خاموش کنید.
مطمئن شوید که Blackberry و برنامه‌های شما به طور کامل به روز شده‌اند

با فشار دادن و نگه داشتن دکمه روشن/خاموش و انتخاب گزینه راه اندازی مجدد، تنظیم مجدد کنید، یا می‌توانید باتری را به مدت 30 ثانیه خارج کنید. تنظیم مجدد اصلی، برای آخرین راه حل. اما قبل از انجام این کار، مطمئن شوید که از همه چیز در حافظه داخلی نسخه پشتیبان تهیه کرده‌اید و کارت رسانه خود را حذف کنید تا مشکلی ایجاد نشود. Settings > Security and Privacy > Security Wipe و «blackberry» را در کادر تایپ کنید سپس روی Delete Data ضربه بزنید. یا با تعمیر بلک بری، شرکت حامل یا فروشنده خود تماس بگیرید و درخواست جایگزینی کنید.

مخاطبین فقط شماره را نشان می‌دهند یا ظاهر نمی‌شوند

بسیاری از آنها در ارتباط با تکراری بودن یا نمایش ندادن مخاطب در برخی برنامه‌ها با مشکل مواجه شدند. هنگامی که یک مخاطب تماس می‌گیرد، فقط شماره ظاهر می‌شود، بدون نام یا عکس.
همگام‌سازی مخاطبین را از حساب‌هایی که نمی‌خواهید مخاطبین را از آنها بکشید، خاموش کنید. اگر به برنامه Contacts بروید و روی تنظیمات ضربه بزنید، می‌توانید این را تنظیم کنید. اگر مخاطبینی روی سیم کارت خود دارید و آنها را از BlackBerry Protect یا یک برنامه پشتیبان‌گیری شرکت مخابراتی همگام‌سازی می‌کنید، در نهایت با موارد تکراری مواجه خواهید شد.
می‌توانید با ضربه زدن روی یک مخاطب، انتخاب نماد پیوندها و سپس ضربه زدن روی نماد افزودن پیوند، مخاطبین را به صورت دستی پیوند دهید و سپس مخاطبی را که می‌خواهید ادغام کنید انتخاب کنید و روی ذخیره ضربه بزنید.

این مطلب را از دست ندهید   رفع مشکل Bootloop در گوشی هوشمند

ایمیل‌ها و اعلان‌ها متوقف می‌شوند

برخی از کاربران از عدم همگام سازی حساب‌های ایمیل در زمانی که باید شکایت دارند. گاهی اوقات اعلان‌ها و رویدادهای تقویم نیز به درستی همگام‌سازی نمی‌شوند. با نگه داشتن کلید پاور و انتخاب restart دستگاه را مجددا راه اندازی کنید.

هنگ کردن

برخی از شکایات مربوط به انجماد تصادفی Q10 آنها بوده است. گاهی اوقات به نظر می‌رسد که مربوط به همگام سازی یا BBM است، برای برخی از صفحه کلید.
مطمئن شوید که آخرین به روز رسانی‌ها را از طریق Settings > Security Update دارید.کلید پاور را چند ثانیه نگه دارید تا خاموش شود. باتری را به مدت 30 ثانیه خارج کرده و دوباره در آن قرار دهید و دوباره راه اندازی کنید.
باز هم، می‌تواند یکی از برنامه‌های شما باشد. مطمئن شوید که همه برنامه‌ها به روز هستند. اما اگر متوجه مشکلی در برنامه خاصی شدید، آن را حذف نصب کنید. تنظیم مجدد اصلی؛ به یاد داشته باشید که قبل از تنظیم مجدد از تمام حافظه داخلی خود نسخه پشتیبان تهیه کنید و کارت رسانه خود را بردارید.
اگر مشکلی حل نشد با تعمیر بلک بری، شرکت مخابراتی یا فروشنده خود تماس بگیرید و درخواست جایگزینی کنید.

مقالات مرتبط :

https://mobile-blackberry.ir/%d9%85%d8%b4%da%a9%d9%84%d8%a7%d8%aa-%d9%85%d9%88%d8%a8%d8%a7%db%8c%d9%84-blackberry-key2/?preview=true

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

9 − 4 =