نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

مشکلات تلفن همراه بلک بری/ حتی اکنون که به نظر می رسد فناوری گوشی های هوشمند به اوج خود نزدیک شده است، همیشه عالی نیست. و در برخی مواقع، ما آرزو می کنیم که دیگر با مشکلات رایج تلفن همراه مانند عمر باتری ضعیف، فضای ذخیره سازی کم، استقامت کم و موارد دیگر مواجه نشویم. شما می توانید مشکلات رایج تلفن همراه را در چند دقیقه حل کنید، حتی با هیچ کس مشورت نکنید. و در این راهنما، مشکلات مختلف گوشی‌های هوشمند آشنا را بررسی می‌کنیم و سریع‌ترین راه‌ها را برای رفع آن‌ها توصیه می‌کنیم.

مشکلات تلفن همراه بلک بری

تمام شدن فضای ذخیره سازی یکی از مشکلات تلفن همراه بلک بری

یکی از مشکلات رایج تلفن همراه که هنوز هم افراد تا به امروز با آن مواجه هستند، فضای ذخیره سازی کم است. فرقی نمی کند که گوشی با 128 گیگابایت فضای ذخیره سازی یا بیشتر داشته باشید. مطمئناً تلفن شما پس از ذخیره بسیاری از چیزها روی آن، ظرفیتش تمام می شود.

خوب، راه حل این است که در عصر امروز تقریباً مجبور نیستید چیزی را روی تلفن خود ذخیره کنید، کمتر در مورد پر کردن فضای ذخیره سازی صحبت کنید. حتی اگر تنها چیزی که دارید 32 گیگابایت یا کمتر باشد، می‌توانید بدون نگرانی در مورد اعلان‌های نامرتب «فضای ذخیره‌سازی تمام‌شده»، شاد زندگی کنید.

ابتدا، توصیه می کنیم دستگاه خود را با برنامه Files by Google از فروشگاه Play اسکن کنید. این برنامه به شما می‌گوید هر چیزی که فضای ذخیره‌سازی گوشی شما را اشغال می‌کند و به شما کمک می‌کند تا به راحتی از شر آنها خلاص شوید.

علاوه بر این، باید هر برنامه، ویدیو و سایر فایل‌هایی را که در دستگاه خود نیاز ندارید حذف کنید.

با پشتیبان‌گیری از عکس‌ها (و ویدیوها) خود در فضای ابری با Google Photos ادامه دهید. انجام این کار به شما این امکان را می دهد که فایل های محلی سنگین را حذف کنید تا مصرف فضای ذخیره سازی کاهش یابد. نه فقط این، بلکه عکس‌ها (و ویدیوهای) شما برای همیشه در فضای ابری باقی می‌مانند و در تمام دستگاه‌هایی که حساب Google شما به آن وارد شده‌اند همگام‌سازی می‌شوند.

این مطلب را از دست ندهید   خرید پاوربانک گوشی

در نهایت، ممکن است برای کاهش استرس روی حافظه تلفن خود، چیزهای خود را به کارت SD منتقل کنید. البته بسیاری از گوشی ها در سال 2021 هنوز فضای ذخیره سازی قابل ارتقا را ارائه می دهند.

عمر باتری ضعیف

ما نمی توانیم تاکید کنیم که چقدر زیباست که تمام روز را بدون احساس ناامیدی از دیدن هشدار باتری کم پشت سر بگذاریم.

و در حالی که مشخصات باتری شما در مورد عمر باتری عالی حرف بیشتری برای گفتن دارد، همه چیز به نحوه استفاده شما از تلفن خلاصه می شود – به ویژه صفحه نمایش و سایر فعالیت هایی که ممکن است به دنبال آن انجام شود.

با کاهش روشنایی صفحه شروع کنید. باید با دوبار کشیدن انگشت از بالای صفحه گوشی به پایین، نوار لغزنده روشنایی را در تنظیمات سریع ببینید. هر چه صفحه نمایش گوشی شما روشن تر باشد، باتری شما سریعتر می سوزد.

و اگر نمی‌خواهید روشنایی را در هر شرایط نوری تنظیم کنید، می‌توانید روشنایی تطبیقی ​​را فعال کنید. که روشنایی صفحه نمایش شما را به طور خودکار بر اساس شرایط روشنایی محیط فعلی شما تنظیم می کند. می توانید روشنایی تطبیقی ​​(A) را در کنار نوار لغزنده روشنایی یا از طریق Setting > Display > Adaptive Brightness پیدا کنید. در همانجا، همچنین زمان‌بندی صفحه نمایش خود را کاهش دهید تا مطمئن شوید صفحه نمایش شما از باتری اضافی در زمانی که از آن استفاده نمی‌کنید استفاده نمی‌کند.

علاوه بر این، اگر گوشی شما دارای صفحه نمایش AMOLED است – مانند TECNO PHANTOM X – و روی اندروید 10 و بالاتر اجرا می شود، روشن کردن تم تیره راه مطمئن دیگری برای کاهش میزان مصرف باتری صفحه نمایش شما است.

این مطلب را از دست ندهید   باتری گوشی blackberry classic

و در نهایت، اگر باتری شما همچنان به سرعت در حال از بین رفتن است، حتما این 15 نکته اضافی را بررسی کنید تا باتری گوشی شما دوام بیشتری داشته باشد. یا بهتر از آن، می‌توانید بررسی کنید که آیا باتری گوشی شما باید تعویض شود یا خیر.

 تلفنی که به آرامی کار می کند

برای بسیاری از ما، یک گوشی کند کار تا حدودی معادل داشتن یک روز بد است. اما از آنجایی که شما اینجا هستید نباید اینطور باشد.

و در بیشتر موارد، تعمیر یک تلفن کند کار، تمرین بیشتر نکاتی است که قبلاً و نکات بعدی در این مقاله گفتیم. از جمله این موارد می‌توان به آزاد کردن فضای ذخیره‌سازی گوشی، حذف برنامه‌هایی که به آن‌ها نیاز ندارید، کاهش وظایف و برنامه‌های پس‌زمینه و غیره اشاره کرد.

این همش نیست؛ تمام نکاتی که در راهنمای “نحوه تعمیر کندی گوشی” ما ارائه شده است، باید به شما کمک کند. اما یک چیز دیگر وجود دارد: تنظیم مدت زمان انیمیشن گوشی شما می تواند سرعت تلفن شما را به شدت افزایش دهد.

نمی توانید مستقیماً در برنامه تنظیمات دستگاه پیدا کنید که کجا می توانید مدت زمان انیمیشن تلفن خود را کاهش دهید – برای دیدن این ترفند کوچک، باید گزینه های توسعه دهنده را بررسی کنید. در اینجا نحوه

ابتدا گزینه Developer را فعال کنید:

  • تنظیمات را باز کنید
  • به تلفن من بروید (یا سیستم → درباره تلفن، بسته به انتخاب OEM شما)
  • از آنجا، تب با عنوان Build number را پیدا کنید و 7 بار روی آن ضربه بزنید.
  • پیامی برای تأیید قفل صفحه دریافت خواهید کرد. آن را تأیید کنید و منتظر بمانید تا ترفند جدید خود را آزمایش کنید.

اکنون زمان کاهش سرعت انیمیشن است:

  • به تنظیمات اصلی برگردید و انتخاب کنید
  • از آنجا روی گزینه Developers ضربه بزنید.
  • به پایین پیمایش کنید تا به “طراحی” برسید
  • در زیر آن، «مقیاس انیمیشن پنجره»، مقیاس مدت زمان انیماتور، و «انیمیشن انتقال» را ببینید.
  • یکی پس از دیگری روی آنها ضربه بزنید و پارامترهای آنها را به “Animation 0.5x” تغییر دهید.
  • دستگاه شما اکنون باید احساس بهتری داشته باشد. همچنین می‌توانید مقیاس انیمیشن را روی «Animation off» تنظیم کنید، اما این کار باعث حذف کامل انیمیشن‌ها برای گوشی شما می‌شود.
این مطلب را از دست ندهید   آموزش تعویض پد ترک گوشی بلک بری مدل Bold 9650

در همین حال، اگر نمی‌دانید در حال انجام چه کاری هستید، تنظیمات برنامه‌نویس را سرهم نکنید. بازی با گزینه های اشتباه ممکن است بر تجربه کاربری شما تأثیر بگذارد.

گرم شدن بیش از حد

در حالی که گرم شدن گوشی هوشمند شما در حین استفاده از آن قابل قبول است، اما این بدان معنا نیست که باید احساس کنید که برای مدتی در فر بوده است.

اگر هنگام شارژ شدن گوشی شما بیش از حد گرم می شود، سعی کنید در این مدت از آن استفاده نکنید. و مطمئن شوید که هنگام شارژ آن را در دمای اتاق نگه دارید.

در مرحله بعد، می‌خواهید مطمئن شوید که برنامه‌هایی را که به CPU و GPU بالا نیاز دارند برای ساعت‌های طولانی اجرا نمی‌کنید. اگر به بازی معتاد هستید، مطمئن شوید که بین جلسات بازی استراحت کنید تا گوشی شما خنک شود. به طور مشابه، مطمئن شوید که کارهای سنگین زیادی در پس‌زمینه اجرا نمی‌کنید.

به هر حال، غذای آماده این است که اجازه دهید تلفن شما پس از گرم شدن استراحت کند. استفاده مداوم از تلفن گرم ممکن است بیشتر از اینکه مفید باشد، ضرر داشته باشد. و اگر مشکل همچنان ادامه داشت، ممکن است لازم باشد به یک تکنسین مراجعه کنید.

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

3 × سه =