نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

 افتادن گوشی بلک بری در آب. بعضی چیزها دشمن آب هستند. یکی از این موارد گوشی بلک بری هوشمند شماست. تصور کنید گوشی بلک بری شما در آب بیفتد؟ می توان گفت که بزرگترین دشمن یک گوشی بلک بری هوشمند آب است. زیرا با ورود آب به گوشی بلک بری، گوشی بلک بری بلافاصله خاموش می شود. با تمام فعالیت‌های بیرون از خانه که در زندگی روزمره ما انجام می‌شود، نگه داشتن تلفن شما در بالای آب می‌تواند کار سختی باشد.

 افتادن گوشی بلک بری در آب

اتفاقات مهم بعد از افتادن گوشی بلک بری در آب

قبل از اینکه مراحلی را که باید انجام دهید را به شما نشان دهم، باید توضیح دهم که وقتی گوشی بلک بری هوشمند شما در آب می افتد چه اتفاقی می افتد.

وقتی گوشی بلک بری هوشمند شما در آب می افتد، آب به داخل کریپتونیت گوشی بلک بری جاری می شود. سپس راه خود را وارد پورت ها، جک ها و بلندگوها می کند. پس از داخل شدن، به مدارها جریان می یابد.

خرابی گوشی ناشی از تماس با آب

آب که به عنوان یک رسانا عمل می کند، جریانی را حمل می کند که پس از آن انرژی بیش از حد روی تلفن وارد می شود و باعث سرخ شدن و آسیب برد مدار می شود.

اما در لحظه وحشت، اقدامات خاصی که انجام می دهیم، وضعیت را بدتر می کند. این مراحل باعث می شود آب در گوشی بلک بری بنشیند که منجر به خوردگی مدارها، سیم پیچ ها و مقاومت های آن به دلیل مواد معدنی موجود در آب می شود.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات رایج اتصال بلوتوث گوشی بلک بری

چیزی که مردم را پرت می کند این است که آسیب در همه موارد بلافاصله قابل مشاهده نیست. گاهی اوقات، آب ممکن است کمی بیشتر طول بکشد تا به اجزای آسیب پذیر برسد.

به همین دلیل است که شخصی می تواند گوشی بلک بری خود را در آب بیاندازد بدون اینکه هیچ اثر قابل توجهی داشته باشد. اما روز بعد، آن روح های بیچاره نمی توانند تلفن های خود را روشن کنند.

نکته دیگری که باید در نظر داشت نوع آب است. انداختن گوشی بلک بری در حوضچه یا توالت بد است، اما انداختن آن در اقیانوس مانند بوسیدن گوشی بلک بری است. آب شور بسیار خورنده است و خیلی سریعتر از آب شیرین به اجزای گوشی بلک بری آسیب می رساند. بنابراین هنگام سلفی گرفتن در ساحل لاگوس مراقب باشید.

نباید مهم بعد از افتادن گوشی بلک بری در آب

با در نظر گرفتن موارد بالا، در اینجا لیستی از کارهایی است که هنگام افتادن تلفن هوشمندتان در آب انجام نمی دهید

  • از خشک کردن تلفن با استفاده از مایکروویو خودداری کنید – این بسیار خطرناک است و می تواند باعث آتش سوزی شود.
  • آن را روشن نکنید، در واقع هیچ دکمه یا کلیدی را فشار ندهید
  • گوشی بلک بری را در فریزر قرار ندهید، زیرا پس از برداشتن آن، یخ آب می‌شود و به حالت اول برمی‌گردید.
  • گوشی بلک بری را جدا نکنید، این می تواند گارانتی شما را باطل کند.
  • تلفن را تکان ندهید، ضربه نزنید یا نکوبید: این یک چیز نیجریه است. وقتی همه چیز کار نمی کند، ما تمایل داریم آن را بکوبیم یا تکان دهیم. اما انجام این کار می تواند آسیب های بیشتری به گوشی بلک بری وارد کند
  • برای خانم های زیبای ما، از سشوار یا سشوار استفاده نکنید – گرما می تواند باعث آسیب بیشتر شود
  • آن را منفجر نکنید – این می تواند آب را به سایر قسمت های داخلی تلفن که قبلاً به آنها دسترسی نداشته است بفرستد و باعث آسیب بیشتر در فرآیند شود.
این مطلب را از دست ندهید   کالیبره کردن گوشی

اقدامات فوری هنگام افتادن گوشی بلک بری هوشمند در آب

اکنون که می‌دانید وقتی گوشی بلک بری هوشمندتان در آب می‌افتد چه اتفاقی می‌افتد، در اینجا اقدامات فوری پس از این حادثه وجود دارد:

مرحله 1: اولین قدم این است که آن را در سریع ترین زمان ممکن از آب خارج کنید. هر چه بیشتر در آنجا بماند، آب یا مایع بیشتری از شکاف ها و منافذ نفوذ می کند.

مرحله 2: پس از اتمام، سیم کارت و کارت حافظه خود را در صورت داشتن سیم کارت خارج کنید.

مرحله 3: اگر تلفن قدیمی دارید، ممکن است بتوانید در پشت آن را باز کنید و باتری را بردارید. با این حال، اکثر تلفن های خبری دارای باتری قابل جابجایی نیستند. بنابراین بهترین قدم این است که قبل از جدا کردن گوشی بلک بری، آن را به تعمیرگاه ببرید.

مرحله 4: از پارچه تمیز یا حوله کاغذی برای خشک کردن گوشی بلک بری استفاده کنید. برای جلوگیری از پخش شدن مایع در اطراف، باید پارچه را آغشته کنید.

اگر آسیب آب زیاد است، از جاروبرقی، بسته های سیلیکاژل یا کیسه خشک کن برای خشک کردن گوشی بلک بری استفاده کنید. مهم است که توجه داشته باشید که زمان بسیار مهم است، بنابراین گوشی بلک بری خود را در اسرع وقت خشک کنید.

24 تا 48 ساعت صبر کنید

بعد از اینکه روش فوق را انجام دادید، باید 24 تا 48 ساعت صبر کنید تا رطوبت گوشی بلک بری شما کاملاً خشک شود. اگر گوشی بلک بری دیگری دارید، توصیه می کنیم در این مدت انتظار از این گوشی بلک بری استفاده کنید. اما مطمئن شوید که سیم کارت را قبل از قرار دادن آن در تلفن اضافی که می خواهید استفاده کنید، خشک کنید. یا می توانید به سادگی از پیامک، توییت، شبکه سازی خود استراحت کنید و به جای آن کتاب بخوانید. سعی نکنید آن را در این 24 تا 48 ساعت روشن کنید تا ببینید آیا کار می کند یا خیر.

این مطلب را از دست ندهید   نحوه استفاده از بلک بری مسنجر

چک کردن گوشی بلک بری

بعد از دو تا چهار روز از خشک شدن گوشی بلک بری، سعی کنید گوشی بلک بری را روشن کنید. اگر تلفن روشن نشد، آن را شارژ کنید. اگر کار نکرد، آن را به تعمیرگاه ببرید تا توسط یک متخصص بررسی شود.

اما اگر تلفن روشن شد و همانطور که باید کار می کند، چند روز آینده مراقب آن باشید. مقداری موسیقی پخش کنید تا بلندگوها را بررسی کنید و مطمئن شوید که لمس صفحه همچنان همانطور که باید پاسخ می دهد.

پیشنهاد مطالعه: روش های ارتقای رم گوشی بلک بری

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

18 − هفده =