نمایندگی گوشی بلک بری

نشانی: خ آزادی، خ بهبودی، نرسیده به نصرت، ساختمان بنیامین، پلاک 145، طبقه 5، واحد 18، مجهز به (2) آسانسور و پارکینگ

دفتر مرکزی: 66097851 مرکز تعمیرات: 66097859 شعبه شرق: 77978135 شعبه هفت تیر: 88836102 شعبه جنوب: 55300568 شعبه غرب: 44153186 شعبه شمال: 26721443 شعبه اسلامشهر و رباط کریم 56746602

گوشی بلک بری. اگر می‌خواهید یک پیام متنی استاندارد در Android ارسال کنید، به پوشش شبکه نیاز دارید. متأسفانه، پیامک مطمئن ترین راه برای ارسال پیام نیست. اگر از برنامه پیام‌های اصلی گوشی بلک بری استفاده می‌کنید، ممکن است به هر دلیلی اصلاً پیامک دریافت نکنید. اگر در گوشی بلک بری پیامی دریافت نمی کنید، در اینجا چندین مرحله عیب یابی وجود دارد که می توانید برای رفع مشکل امتحان کنید.

گوشی بلک بری

بررسی تنظیمات باتری گوشی بلک بری

یکی از اولین مواردی که باید بررسی کنید، تنظیمات باتری گوشی گوشی بلک بریی شما است. در حالی که می خواهید باتری شما در طول روز دوام بیاورد، حالت های خاص صرفه جویی در باتری می توانند از دریافت پیامک جلوگیری کنند. یک تنظیم واضح برای خاموش کردن “حالت صرفه جویی در مصرف انرژی یا باتری” است.

اما تنظیمی که اغلب به آن فکر نمی شود، باتری تطبیقی ​​است. این یک ویژگی در تلفن های گوشی بلک بریی مدرن (گوشی بلک بری 9.0 و بالاتر) است که از فناوری هوش مصنوعی استفاده می کند. برنامه‌ای را که می‌خواهید استفاده کنید پیش‌بینی می‌کند و به آن برنامه‌های پربازدید اجازه می‌دهد در پس‌زمینه اجرا شوند. اگر مدتی است که پیامک ارسال نکرده اید، این ویژگی می تواند در دریافت پیامک اختلال ایجاد کند.

برای غیرفعال کردن باتری تطبیقی ​​در گوشی بلک بری:

  • تنظیمات > باتری را باز کنید و مطمئن شوید که حالت ذخیره انرژی خاموش است.
  • به تنظیمات بیشتر باتری بروید و نوار لغزنده باتری تطبیقی ​​را خاموش کنید

بررسی اتصال به شبکه

یکی از دلایلی که در گوشی بلک بری پیامک دریافت نمی کنید این است که اتصال شبکه شما ناقص است. سیگنال های تلفن همراه غیرقابل پیش بینی هستند، بنابراین مطمئن شوید که در صورت امکان بیرون و در مکان بالاتری هستید.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات گوگل پلی استور در اندروید

برای بررسی مجدد اتصال Wi-Fi در تلفن Android خود:

  • تنظیمات > Wi-Fi & Network یا Settings > Connections را در Samsung Galaxy باز کنید.
  • روی شبکه Wi-Fi که به آن متصل هستید ضربه بزنید یا گذرواژه شبکه Wi-Fi را که می خواهید به آن متصل شوید دریافت کنید.
  • مطمئن شوید که متصل است و اتصال محکمی دارید. از شبکه جدا شوید و دوباره وصل شوید تا قدرت سیگنال را بهبود ببخشید یا در صورت وجود به شبکه دیگری متصل شوید.

غیرفعال حالت هواپیما

هنگامی که حالت هواپیما در دستگاه شما فعال است، تمام اتصالات بی سیم را خاموش می کند. اگر فعال باشد، پیام های متنی خود را در گوشی بلک بری دریافت نخواهید کرد.

برای بررسی فعال بودن حالت هواپیما:

  • تنظیمات > Wi-Fi & Network (یا تنظیمات > اتصالات در دستگاه سامسونگ) را باز کنید. مراحل ممکن است در سایر دستگاه های گوشی بلک بریی متفاوت باشد.
  • ویژگی حالت هواپیما را پیدا کنید و آن را خاموش کنید.

همچنین می توانید حالت هواپیما را از منوی تنظیمات سریع خاموش کنید. برای انجام این:

  • گوشی گوشی بلک بریی خود را از قاب بالایی به پایین بکشید.
  • چندین دکمه اقدام سریع را می بینید که می توانید با یک ضربه آن را روشن یا خاموش کنید. روی نماد حالت هواپیما ضربه بزنید تا خاموش شود.
  • اگر گزینه حالت هواپیما را نمی بینید، روی دکمه ویرایش ضربه بزنید و نماد حالت هواپیما را اضافه کنید. همچنین می توانید آیکون ها را دوباره مرتب کنید.

پاک کردن کش برنامه پیام های متنی

برنامه‌ها در طول زمان داده‌های زیادی را جمع‌آوری می‌کنند— خالی کردن دوره‌ای سطل زباله در Android مهم است. این شامل پاک کردن حافظه پنهان برای برنامه پیام‌رسانی متنی شما می‌شود.

این مطلب را از دست ندهید   مشکلات رایج دوربین تلفن بلک بری

برای پاک کردن حافظه پنهان برنامه برای برنامه پیام‌رسانی متنی:

  • تنظیمات > فضای ذخیره‌سازی > سایر برنامه‌ها > پیام‌ها را باز کنید. در دستگاه‌های سامسونگ، تنظیمات > برنامه‌ها > پیام‌ها > فضای ذخیره‌سازی را امتحان کنید.
  • روی دکمه Clear cache ضربه بزنید و ببینید آیا متون شما کار می کنند یا خیر.

پیشنهاد مطالعه: شارژ کردن گوشی بلک بری در طول شب

0/5 (0 نقد و بررسی)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

2 × 2 =